PROGRAM

Czwartek 03.10.19 Melrose Ballroom

Jakie są sposoby łączenia startupów z Europy z firmami ze Stanów Zjednoczonych i jakie są zalety takiej współpracy? W jaki sposób polskie inkubatory przedsiębiorczości mogą pomóc swoim amerykańskim partnerom w zakładaniu działalności w Unii Europejskiej? Jakie są możliwości rozpoczęcia działalności przez startupy z UE z amerykańskimi inkubatorami przedsiębiorczości?

Jakie są aktualne trendy, gdzie znajdują się największe możliwości i na co zwrócić uwagę przy tworzeniu strategii inwestycyjnych. Wystąpienie wprowadzające: Jak poradzić sobie z kwestią własności nieruchomości w Polsce? Jakie są wyzwania prawne?

Jak wykorzystać potencjał biznesowy Europy Wschodniej na bazie wiedzy zdobytej przez Polskie firmy za granicą. W jaki sposób można wykorzystać kapitał regionu? Które modele biznesowe mogłyby być wprowadzone do polskich firm aby osiągnąć sukces międzynarodowy?

 

Jakie są największe sukcesy firm i funduszy inwestycyjnych na warszawskiej giełdzie? Jakie są najnowsze trendy inwestycyjne w Polsce? Gdzie są największe możliwości inwestowania w Polsce i Europie Wschodniej? Jak prezydencja Trumpa wpływa na trendy inwestycyjne i współpracę transatlantycką w branży finansowej?

W jaki sposób Nowy Jork przyciąga ponad 50 milionów turystów rocznie? Jakie strategie mogą wykorzystać polskie miasta, aby zmaksymalizować swój potencjał i przyciągnąc turustów? Jakie istnieją i jakie mogłyby istnieć sposoby współpracy ze stanem Nowy Jork i zachęcenia Amerykanów do podróży do Polski? Jakie są możliwości współpracy w zakresie turystyki medycznej?

Jakie są najnowsze trendy inwestycyjne w Stanach Zjednoczonych? Kto jest na czasie, a kto nie jest? Jakie są sposoby wejścia europejskich firm i inwestorów na Wall Street? Czy doczekamy się Polskiego Funduszu Inwestycyjnego na Wall Street?

Architekci, projektanci, integratorzy systemów niskoprądowych oraz zarządcy nieruchomości.

Od Stanów Zjednoczonych po Unię Europejską. Poznawanie możliwości biznesowych dostępnych dzięki współpracy regionalnej. Jak wejść na rynek Unii Europejskiej, współpracując z lokalną Polonią? Jak przyciągnąć firmy z Unii Europejskiej do inwestowania w USA?

Piątek 04.10.19 Konsulat Nowy Jork

 

 

Jak możemy zbudować lepszą markę „Polska” na arenie międzynarodowej? Jakie są polskie aktywa kulturalne, społeczne i biznesowe, które zyskały światowe uznanie? Kim są najważniejsi „ambasadorzy” Polski na świecie i jak możemy im pomóc? Jak możesz stać się „ambasadorem” marki Polska?

Jakie są najbardziej skuteczne polskie organizacje pozarządowe i fundacje w Stanach Zjednoczonych, jak działają i jak możemy je wspierać? Jakie są nowoczesne modele operacyjne wdrażane przez polonijne organizacje pozarządowe i jak możemy przenieść i zastosować ich doświadczenia w polskich organizacji?

Jak współpracować z liderami Polonii przy tworzeniu międzynarodowych projektów w dziedzinie kultury, sportu, biznesu i innych? Jakie są sposoby wykorzystania potencjału? Jakie modele współpracy są stosowane w innych krajach?

Jakie mamy opcje i dlaczego należy wspierać legalne kanały dystrybucji?

O co walczymy i jakie mamy cele? Jaka jest polityczna wizja polskiego i amerykańskiego rządu w zakresie wsparcia i rozwoju polskiej diaspory w Stanach Zjednoczonych. Czy ta wizja jest wiernym odzwierciedleniem głosów Polaków w Stanach? Jakimi sposobami możemy wzmacniać siłę polityczną Polonii w USA.

Sobota 05.10.19

 

 

Jakie są najbardziej skuteczne polskie organizacje pozarządowe i fundacje w Stanach Zjednoczonych, jak działają i jak możemy je wspierać. Jakie są nowoczesne modele operacyjne wdrażane przez polonijne organizacje pozarządowe i jak możemy przenieść i zastosować ich doświadczenia w polskich organizacji?

Jak współpracować z liderami Polonii przy tworzeniu międzynarodowych projektów w dziedzinie kultury, sportu, biznesu i innych? Jakie są sposoby wykorzystania potencjału? Jakie modele współpracy są stosowane w innych krajach?

Niedziela 06.10.19

 

 

KONTAKT

Komitet Organizacyjny
Kongresu 60mln

contact@60mln.pl

Organizator

Współorganizator

Partner Główny

Partner strategiczny

Partner organizatora

Partner merytoryczny

Partnerzy

Patronat Honorowy