
Sandra Sotomska
Założycielka i dyrektor artystyczny, Social Brand
Sandra Sotomska, kreatywna wizjonerka, przekształca marki w liderów branży, którzy urzekają i inspirują. Jako założycielka i dyrektor artystyczny Social Brand łączy opowiadanie historii ze strategicznym wglądem, aby tworzyć przekonujące narracje marek, które pozostawiają trwały wpływ.
Sandra, która ukończyła psychologię i marketing na Uniwersytecie Wrocławskim w Polsce, później przeniosła się do Stanów Zjednoczonych, gdzie współpracowała z najlepszymi markami z południowej Florydy, doskonaląc swoją wiedzę specjalistyczną w zakresie pozycjonowania marki, opowiadania historii wizualnych i zaangażowania cyfrowego.
Jej podejście łączy jasne, przekonujące komunikaty z ostrą strategią, zapewniając, że jej klienci nie tylko konkurują, ale i prowadzą.
Natalia Mikolajek
Założycielka i dyrektor ds. rozwoju biznesu, Social Brand
Natalia Mikolajek, wizjonerska liderka i strateg, napędza sukces Social Brand innowacją i precyzją. Posiadając ponad siedmioletnie doświadczenie kierownicze w branży produkcyjnej i łańcucha dostaw, ma udokumentowane osiągnięcia w przyspieszaniu sprzedaży i transformacji firm. Przed założeniem Social Brand kierowała globalną sprzedażą i marketingiem w FreightCore, przewodząc ekspansji przedsiębiorstwa i stałemu wzrostowi przychodów. Wcześniej kształtowała strategie sprzedaży w Radwag USA.
Natalia ma licencjat z mikrobiologii na Uniwersytecie Jagiellońskim i tytuł magistra na University College Dublin, łącząc wiedzę naukową z biznesową przenikliwością, aby osiągać wyjątkowe wyniki.