Przedsiębiorczyni i Promotorka zdrowego stylu życia, Właścicielka firmy BistroBox, najlepszych diet pudełkowych w Polsce. Marka zdobyła uznanie na rynku cateringu dietetycznego, dzięki wysokiej jakości produktów oraz prozdrowotnemu działaniu diet. Dzięki swojemu doświadczeniu, aktywnie promuje świadome odżywianie i zdrowy styl życia, łącząc pasje do biznesu z misją poprawy nawyków żywieniowych swoich Klientów.

​ Wieloletnie doświadczenie menedżerskie związane z marketingiem i promocją, kreowanie długofalowych strategii brandingowych i komunikacji korporacyjnej. Zarządzała różnorodnym portfolio marek premium obecnych na rynku polskim, m.in. Vistula & Wólczanka, Simple Creative Products, Gino Rossi, Soho Factory, Klub Piłkarski Legia. Opracowała i wdrożyła strategię sponsoringową m.in. dla Totalizatora Sportowego (LOTTO). Manager osobowości, m.in.: Dorota Szelągowska, Joanna Krupa, Mateusz Borek, Andrzej Bargiel, Piotr Kraśko, Magda Mołek.