Igor Klaja - Założyciel i CEO OTCF S.A.. Polski przedsiębiorca i wizjoner biznesu.

Zwycięzca polskiej edycji konkursu EY Przedsiębiorca Roku 2021.  Laureat wielu nagród branżowych, w tym Inwestor bez granic, Międzynarodowy Czempion - Wizjoner Ekspansji Zagranicznej oraz Nagrody Polskiej Rady Biznesu im. Jana Kulczyka.

Miłośnik sportu, który nigdy się nie poddaje, zawsze przesuwa granice i każdy kryzys przekuwa w sukces. 

Nieustannie rzuca wyzwania rynkowi. Jego strategicznym celem biznesowym jest skuteczne konkurowanie z największymi markami sportowymi na świecie.


OTCF S.A. - właściciel marki 4F - to firma oparta na pasji do sportu. Została założona w 1995 roku przez Igora Klaję. Firma łączy kompetencje i technologie sportowe ze światem mody i stylu.

Specjalizuje się w projektowaniu, produkcji i sprzedaży odzieży sportowej, obuwia i akcesoriów dla profesjonalnych sportowców oraz amatorów.

W portfolio firmy znajduje się 7 marek, w tym 4F, 4F Junior, 4 Fuel, 4F Spot, Outhorn, SportStyleStory, a także Under Armour, którego jesteśmy wyłącznym dystrybutorem w Polsce. 4F jest obecny w 44 krajach na 5 kontynentach.


Od ponad 15 lat 4F jest obecne w świecie profesjonalnego sportu: 8 Narodowych Reprezentacji Olimpijskich zostało ubranych w dedykowane kolekcje na Zimowych Igrzyskach Olimpijskich 2022 w Bejing, jesteśmy Sponsorem/Partnerem Technicznym Polskiego Związku Narciarskiego, Węgierskiego, Litewskiego i Polskiego Związku Lekkiej Atletyki, Polskiego Związku Koszykówki, 3 klubów piłkarskich PKO BP Ekstraklasy, wszystkich czołowych klubów koszykówki kobiet i mężczyzn oraz najlepszego klubu siatkarskiego na świecie - Grupy Azoty ZAKSA Kędzierzyn-Koźle. 4F to także zespół świetnych sportowców jako ambasadorów marki, w tym Robert Lewandowski i Anna Lewandowska.