Daniel Olech stworzył, uruchomił, zarządzał w Stanach Zjednoczonych, a następnie sprzedał polską markę Select Vodka międzynarodowej firmie spirytusowej. Wcześniej był analitykiem bankowości prywatnej w JP Morgan w Nowym Jorku i Palm Beach na Florydzie. 


Jako współzałożyciel Espiritus Group, Daniel kierował jej zespołem sprzedaży od momentu jej powstania w 2014 roku. Z powodzeniem zintegrował dystrybucję, sprzedaż i marketing 10 krajowych i importowanych marek alkoholi na platformie Espiritus w USA (Santa Teresa Rum, Blue Nectar Tequila, Lost Distillery Scotch Whisky, Purus Vodka, Berentzen Liqueurs, SelvaRey Rum, Chareau Aloe Liqueur, Corner Creek, Riga Black Balsam i Fighting 69th Irish Whiskey). Jako wiceprezes Espiritus ds. sprzedaży i operacji, Daniel był w stanie z powodzeniem wprowadzić lub ponownie wprowadzić te 10 marek w Stanach Zjednoczonych, zarządzając zespołem oddanych regionalnych menedżerów rynku, ambasadorów marki i brokerów, którzy ściśle współpracowali z dystrybutorami pierwszej linii w ponad 40 stanach. Jego zdolność do repozycjonowania uznanych marek, takich jak Santa Teresa Rum i Riga Black Balsam, okazała się kluczowa dla rozwoju obu marek na rynku amerykańskim. Zdolność Daniela do wprowadzenia irlandzkiej whiskey Fighting 69th w ponad 25 stanach od października 2019 r. wykazała jego zdolność do angażowania zespołu sprzedaży Espiritus i hurtowników pierwszej linii w celu wprowadzenia nowych marek na wiele rynków w krótkim czasie, nawet podczas COVID.Daniel odegrał również kluczową rolę w tworzeniu marek prywatnych i kontrolnych dla kluczowych sieci detalicznych i dużych niezależnych podmiotów w USA od 2013 r. poprzez rozwijanie silnych relacji z europejskimi destylarniami i dostawcami. 


Daniel przybył do USA w wieku 17 lat, aby uczyć się angielskiego i ukończył University of Miami School of Business w Coral Gables na Florydzie dzięki ciężkiej pracy, wytrwałości i determinacji, aby mieć szansę na spełnienie amerykańskiego snu.